Lakier do paznokci Color Mania, Lovely, Wibo, nr 144, koralowy

Właśnie wróciłam z Rossmanna z nowym lakierem, Color Mania, Lovely, Wibo nr 144.
Kosztował 4,99 zł.
Dobierałam go do swoich koralowych bucików:
i trafiłam idealnie (Stałam w sklepie i dokładałam lakiery do buta :D). Lakier w opakowaniu wydaje się być lekko jaśniejszy, ale po nałożeniu na paznokieć ma idealnie taki sam odcień jak moje czółenka. Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się coś dobrać do tego niestandardowego koloru bucików, a przepatrzyłam wszystkie szafy i to był jedyny odpowiadający im lakier. Jak widać Wibo ma naprawdę niesamowitą paletę kolorów. 
Powoli szykuję zestaw dodatków do całości ubioru, który niedługo wrzucę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...