Koralowe czółenka


Mam nowe buciki! Mimo tego, że teraz dominują kolory pastelowe, zdecydowałam się kupić (za namową swojego mężczyzny) czółenka o kolorze koralowym z odkrytym palcem. Niby lakierki (do których nigdy nie miałam przekonania, bo każde poprzednie mnie ścierały), a wygodne jak kapcie. Kupione za nieduże pieniążki:ok. 60 zł, marka inFilio. Obcas ma wysokość 10,5 cm. Mimo wysokości stopa się wcale nie męczy. Podcięcie również wygodne. Stopa leży pewnie i na swoim miejscu. Kokardka dodaje cukierkowego charakteru, co na początku nie bardzo mi odpowiadało, bo nie przepadam za takim stylem. Póki co, nic złego się nie dzieje, a chodziłam w nich w deszczu. Lakierowany, sztuczny materiał, z którego są wykonane niepokoi mnie troszkę, boję się, że z czasem może pękać. Przekonam się i dam znać. Choć za tę cenę już jestem zadowolona. Ocena 5/5.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...