Rozdanie w Babskiej Przystani i recenzja o Wibo, Lovely, COLOR MANIA, nr 203, kolor jasnoróżowy

Dziś notka o rozdaniu, ale nie tylko ;)

Rozdanie na pierwsze urodziny Babskiej przystani. Dla mnie wyjątkowe, bo to czołowy blog, wśród tych, na które wchodzę. Bardzo się cieszę, że taka jedna madzia  ma już rok w swoim blogowym życiu :d. Wszystkiego najlepszego Madziu! 
Z okazji urodzin zorganizowała ona rozdanie, bardzo fajne, bo można sobie wybrać 1 z 3 zestawów kosmetyków. Ja wybrałam 3 ;) Zachęcam Was do uczestnictwa, jeszcze jest sporo czasu, to fakt, ale im szybciej tym lepiej :)

Co ponadto...
Obejrzałam dziś odcinek życia w przepychu i przeraziło mnie to, ale to tak na marginesie jako ciekawostka ;) Macie ochotę, to też zobaczcie. Miłośniczki zwierząt nawet powinny ;).


I jeszcze recenzja lakieru do paznokciu Wibo, Lovely, COLOR MANIA, nr 203, na który chorowałam bardzo długo, aż kupiłam go na ostatniej, pamiętnej :D promocji w Rossmannie.
  • Kolor - jaśniutki, cukierkowy róż, matowy.
  • Konsystencja - dość lejąca, jak wszystkie lakiery z tej serii.
  • Nakładanie - z uwagi na lejącą konsystencję, troszkę problematyczne jeśli chodzi o rozlewanie po skórkach, ale da się to opanować.
  • Pędzelek - w miarę wygodny, wąski, dość długi.
  • Pokrywanie - 3 warstwy stanowią kolor idealny, jak w buteleczce.
  • Wysychanie - dość długie, pełne wyschnięcie po 25 min. Wcześniej wydaje się, że wyschło a zostają odciski.
  • Cena: ok. 4,99 zł. W promocji za ponad połowę ceny.
  • Moja ocena: 3,5/5. Co do aplikacji mam pewne "ale", długie wysychanie też zniechęca. Fantastyczny jest odcień lakieru.





2 komentarze:

  1. Dziękuję kochana za rozpowszechnienie konkursu:) mam nadzieję, że Twoje poświęcenie da Ci szczęście w losowaniu:) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :d gdybym wygrała u Ciebie, wygrałabym cokolwiek pierwszy raz w życiu :d

      Usuń

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...