Dzisiejsze zakupy kosmetyczne

Wybrałam się dziś w określonym celu na zakupy: by wybrać produkty, które odbudują moje zniszczone włoski. Do tej pory w ogóle nie dbałam o włosy, farbowałam je tylko, obcinałam, a ostatnio około 1,5 roku rozjaśniałam. Na prawdę są mocno przetyrane, a teraz chciałabym je zapuścić. A żeby zapuścić, muszę je doprowadzić do zdrowia, w obecnym stanie przypuszczam, że nawet nie będą chciały rosnąć za mocno. Stąd moje dzisiejsze zakupy:


  • szampon do włosów ISANA HAIR intensywnie pielęgnujący (intensiv-pflege) 
  • odżywka do spłukiwania SCHWARZKOPF schauma krem i olejek intensywna pielęgnacja do włosów łamliwych i rozdwajających się
  • odżywka bez spłukiwania SELECTIVE PROFESSIONAL due phasette regenerator błyskawiczny
  • suplement diety SILICA preparat wzmacniający włosy i paznokcie oraz poprawiający wygląd skóry
opakowanie pomazane przez farmaceutkę, bo pastylki można kupować na listki

Ciekawa jestem efektów ;) Miałyście któryś z produktów? Jak się u Was sprawdziły?

A no i najważniejsze: w końcu mam sprawny aparat, dość zdjęć z komórki! :)

1 komentarz:

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...