Opinia o piwie Lech Shandy

Piwko Lecha Shandy bardzo mi zasmakowało. Lubię kwaskowe smaki, a to jest kwaśno-słodkie, w ogóle nie czuć goryczy piwa.


Ma niewiele, bo 2,6 % alko. Może to być zaletą, ja jednak wolę więcej procentów, bo tak jest nieekonomicznie ;), to trochę jakby pić tę wspomnianą w nazwie lemoniadę. Typowo damskie piwo, polecam, dla mężczyzn będzie chyba zbyt lemoniadowe, bo intensywnie czuć smaczek. Piwko kosztowało ok. 2,5 zł w Polo, w sklepach jest zawsze drożej. I pamiętamy:


2 komentarze:

  1. Fajny motyw wymyślili z tymi lajtowymi,babskimi piwkami. Ja najbardziej lubię Radlera. Wczoraj próbowałam Perły takiej w podobie, ale mnie nie urzekła:P

    OdpowiedzUsuń
  2. też perłą się nie zachwycam, wręcz unikam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...