Mydło pod prysznic blubel, Ziaja



W środę na blogu, który najczęściej czytam, pojawił się post o mydle pod prysznic blubel Ziaji -> notka o tym mydełku na pastelowo-szare.blogspot.com . Autorka zachęcała do kupna tego produktu, więc się skusiłam nawet na 2 owocowe warianty: ten polecany przez JuStysię - żurawinowo-poziomkowy (przeczytaj opinię) i drugi jagodowo-porzeczkowy. Produkt jest dokładnie taki jak został opisany przez JuStysię. Czerwony rzeczywiście ma najładniejszy zapach. Zachęcam do przeczytania opinii z linku. Mnie przekonała i jestem zadowolona z zakupu, tym bardziej, że trafiłam na promocję w Rossmannie. Cena mydełka to teraz dokładnie 4,49 zł. Seria Ziaji przypomina mi tę owocową z Lusji:



z tym, że w przystępniejszej cenie. Choć tamte też nie były drogie.
A tak wygląda cała propozycja Ziaji:



Idealna dla osób, które lubią świeże owocowe zapachy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...