sobota, 16 czerwca 2012

Trening przed rozpoczęciem nauki tańców towarzyskich



Aby wziąć się na poważnie za taniec, należy rozpocząć od przygotowania swojego ciała do nowego wysiłku. Warto zwrócić uwagę zarówno na kondycję, jak i samą rzeźbę ciała. 
Jednym z najważniejszych, odznaczających się podczas tańca, elementów jest brzuch. Nieestetycznie wyglądałaby tancerka ze zbyt wieloma kg w tej partii ciała. Jak łatwo się domyślić najefektywniejszy wpływ na tworzenie płaskiego brzucha ma trening polegający na robieniu brzuszków. Sięgnęłam dlatego, do starych źródeł i postanowiłam podzielić się najlepszym sposobem na szybkie osiągnięcie tego celu. Mianowicie podczas robienia brzuszków:
1. Nie należy podkurczać zbyt mocno nóg, niech będą wysunięte przed kolana, im dalej tym lepiej, ale też i trudniej;
2. Odległość między lewą a prawą stopą powinna wynosić długość naszej stopy, nie więcej;
3. Pośladki powinny leżeć nieco wyżej niż barki, różnicę tę z czasem możemy zwiększać;
4. Dłonie powinny leżeć na karku, w ten sposób, że lewą dłonią dotykamy prawego barku, a prawą dłonią lewego barku, tzn. tworzymy skrzyżowanie rąk za głową. Dzięki temu pozbywamy się efektu ciągnięcia tułowia rękami lub, co gorsza szyją;
5. Trening nie powinien być przerywany na dłużej niż 10 sec, a cały powinien trwać 60 brzuszków w 1 serii, im więcej serii tym lepiej.
6. Nie wolno przesadzić! Jeżeli czujemy, że brak nam sił, nie forsujmy się, z czasem będzie można więcej;
7. Jeżeli wystąpiły zakwasy po pierwszym treningu, tzn. że ćwiczenie zostało wykonane poprawnie.
Oczywiście przed rozpoczęciem ćwiczeń, należy zrobić rozgrzewkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...