Opinia na temat delikatnego płynu do demakijażu oczu NIVEA VISAGE

Płyn do demakijażu oczu Nivea Visage z prowitaminą B5 jest bardzo dobry. Produkt nie szczypie, nie podrażnia oczu ani skóry (ja mam bardzo wrażliwą skórę, a nic się nie dzieje). Rzeczywiście, płyn pielęgnuje rzęsy, jak producent zapewnia. Płyn ma delikatny mydlany zapach. Jedyny minus jaki zauważyłam, to potrzeba dokładnego nawilżenia płatka kosmetycznego. Ale to szczegół. Wówczas demakijaż jest perfekcyjny. Do obu oczu, na co dzień zużywam 2 takie nawilżone płatki, czasem 3 jeśli oczy są jakoś szczególnie mocno umalowane. Płyn starcza na bardzo długo. Używam go codziennie, mam od miesiąca, a zużyłam dopiero połowę opakowania. Cena to około 12 zł za 125 ml. Mógłby być nieco tańszy, jednak dzięki jego wydajności, cena zdaje się nie być wygórowaną. Ocena produktu: 5/5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...