dzisiejsze zakupy


Od rana pobiegłam do Rossmanna, ponieważ wykończyłam swoje soczewki. Postanowiłam znów kupić B-Lens Bio. Jak już kiedyś pisałam jestem zadowolona z ich użytkowania, więc od około pół roku kupuje je miesiąc po miesiącu. Oprócz drobnej infekcji, bardziej z przyczyn niesoczewkowych, z moimi oczkami nic się nie działo, dlatego polecam ;).
Oczywiście nie udało mi się wyjść z drogerii z samymi soczewkami. Przypomniało mi się, że wykończyłam niedawno zmywacz do paznokci, więc kupiłam 250 ml buteleczkę zmywacza Isany. Zobaczymy jak będzie się sprawował, bo nigdy go nie kupowałam, dziś skusiła mnie cena.
Ponadto rzuciła mi się w oczy promocja na ostatnio tak reklamowaną pastę do zębów Colgate Max White One. Zaczynam od dziś ją testować, zobaczymy czy rzeczywiście jest skuteczna. Cena była przyzwoita, niecałe 8 zł za 75 ml tubkę pasty wybielającej. Będę sprawdzać co tydzień efekt, bo producent zarzeka się, że po każdym tygodniu zęby są o ton jaśniejsze.
Kupiłam też drugą pastę: Signal Herbal Fresh, w razie co, gdyby po wybielającej bolały mnie zęby.
Czy któraś z Was stosowała pasty wybielające? I jak efekty?
Buziaki kobietki :*

5 komentarzy:

  1. Ja używam Blend-A-Med 3D White i efektów brak, zęby można wybielić chyba tylko u dentysty...

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na Twoją recenzję tej pasty bo zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak ta pasta się sprawdzi, zrobiłam sobie już fotkę zębisków przed stosowaniem. Będę robić co 2 dni. Zobaczymy za tydzień (jak producent pisze), czy coś da to szczotkowanie. Też trochę się boję, że to pic na wodę będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten zmywacz, ale jeśli go uzywasz to nawilżaj często dłonie i paznokcie :)
    Ciekawa jestem pasty do zębów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. acha, dziękuję za radę co do zmywacza! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...