Opinia na temat lakieru do paznokci Wibo, Express Growth


W sieci Rossmann niedawno były w promocji lakiery Wibo, Express growth. Kupiłam wtedy kolor nr 353 za 4,99 zł. Normalnie kosztuje on trochę ponad 5zł. Kolor jest dokładnie taki, jak widać w buteleczce, typowo matowy. Produkt dobrze się nakłada. Z pędzelka nie kapie, nabiera się nim odpowiednią ilość lakieru. Nakładałam 2 warstwy dla całkowitego pokrycia płytki paznokcia. Być może starczyłaby nawet 1 warstwa, ja mam bardzo nierówną płytkę. Ważna jest gęsta konsystencja i szybkie wysychanie. Dodatkowym atutem produktu jest wzbogacenie witaminami, które odżywiają paznokcie. Producent sugeruje, że dodatek ten wzmaga wzrost paznokcia, ja nie bardzo to zauważyłam, ale może kuracja jest efektywna po dłuższym czasie stosowania. Lakier nie odpryskuje prawie przez tydzień. Oceniam go na 5 pktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...