Zegarek na palec

Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką pierścionka, który jest zegarkiem.  Dla mnie to opcja doskonała, bo nie znoszę typowych zegarków, a kocham się w pierścionkach. Jako zwolenniczka stylu japan w modzie, polowałam od dawna na ten gadżet. W sklepach ciężko było mi znaleźć odpowiedni wzór w przystępnej cenie. W internecie oferty też nie zachwycały. W końcu dostałam tę piękność w chińskim centrum/markecie. Wybór wzorów był dość duży: okrągły, owalny, kwadratowy, w kształcie litery D. Kolory były 2: biały i czarny. Dostępne były różne rozmiary, mimo tego, że pasek/obrączka jest elastyczny/a. Wybrałam czarny z okrągłą tarczą. Zapłaciłam 10,50 zł. Nie dało się taniej. Zegarek działa na baterie. Nie mam pewności jak długo będzie on wolny od awarii, nie wiem czy nie okaże się bublem, jednak teraz jestem mega zadowolona. Na dłoni prezentuje się świetnie! Ocena 5!

1 komentarz:

  1. Pierścionko-zegarek wygląda fajnie :) Ciekawy pomysł połączyć biżu z funkcjonalnością.

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie, każda uwaga jest cenna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...